Poštovani korisnici dobrodošli u THUNS Web Shop. Korišćenjem ovog internet sajta potvrđujete da ste pročitali, razumeli i prihvatili ove uslove korišćenja (u daljem tekstu: Uslovi) i saglasni ste da ste obavezni da ih poštujete, kao i sve druge primenljive zakone i propise. Ukoliko ne prihvatate ove uslove, nemojte koristiti ovaj internet sajt.
Slobodno razgledajte i upoznajte naše proizvode,bez obaveze kupovine. Ukoliko se odlučite za kupovinu naših proizvoda, najvažnije je znati da kupovinu u našoj prodavnici obavljate na bezbedan i siguran način. SKY LINE PASS D.O.O. se obavezuje na privatnost Vaših ličnih podataka koji će biti korišćeni isključivo u svrhe kupovine na našem web sajtu.
SKY LINE PASS D.O.O. zadržava pravo da u bilo kom trenutku izmeni Uslove unošenjem izmena u ovaj tekst. Trebalo bi da s vremena na vreme posetite ovu internet stranicu i proverite da li su se Uslovi možda promenili od Vaše poslednje posete.
Kupac je fizičko ili pravno lice koje naručuje ili plaća uslugu dostave proizvoda posredstvom internet stranice SKY LINE PASS D.O.O. Kupcem se smatra osoba koja poručuje i plaća proizvod. Primaocem se smatra osoba kojoj se proizvod isporučuje, a različita je od osobe Kupca. Ako su u podacima o Kupcu upisani podaci o pravnoj osobi, tada se Kupcem smatra pravna osoba, a fizička osoba čiji su podaci uneseni smatra se ovlašćenom osobom Kupca.
Prihvatanjem USLOVA POSLOVANJA Kupac garantuje za tačnost i istinitost svih podataka koje je dao o sebi, takodje garantuje da je poslovno sposoban, te da ne postoje nikakve poznate prepreke u poručivanju i kupovini proizvoda od SKY LINE PASS D.O.O. odnosno za kupovinu putem web shopa. Porudžbina će biti važeća, samo ukoliko je osoba koja popunjava porudžbinu starija od 18 godina.
Kupac može poručiti i kupiti proizvod kao registrovani ili kao neregistrovani korisnik.
Načini plaćanja poručenih proizvoda mogu biti: platnim karticama, e-bankingom, opštom uplatnicom ili pouzećem.
Potrošač robu može platiti putem Interneta platnim karticama VISA, Maestro, Amex ili MasterCard koje podržavaju plaćanje preko Interneta (za plaćanje karticom je neophodna prethodna registracija).
Prilikom unošenja podataka o platnoj kartici, poverljive informacija se prenose putem javne mreže u zaštićenoj (kriptovanoj) formi upotrebom SSL protokola i PKI sistema, kao trenutno najsavremenije kriptografske tehnologije.
Sigurnost podataka prilikom kupovine, garantuje procesor platnih kartica, Banca Intesa ad Beograd, pa se tako kompletni proces naplate obavlja na stranicama banke.
Niti jednog trenutka podaci o platnoj kartici nisu dostupni našem sistemu.
Unos i provera podataka isključivo se obavljaju između korisnika kartice i Banke Intesa, a Internet trgovac nema uvid u podatke koji se razmenjuju.
Sva plaćanja biće izvršena u lokalnoj valuti Republike Srbije – dinar (RSD).Za
informativni prikaz cena u drugim valutama koristi se srednji kurs Narodne Banke Srbije.
Iznos za koji će biti zadužena Vaša platna kartica biće izražen u Vašoj lokalnoj valuti
kroz konverziju u istu po kursu koji koriste kartičarske organizacije, a koji nama u
trenutku transakcije ne može biti poznat. Kao rezultat ove konverzije postoji mogućnost
neznatne razlike od originalne cene navedene na našem sajtu.
Porudžbina se smatra primljenom u trenutku kada SKY LINE PASS D.O.O. elektronskim putem primi evidentiranu uplatu. Kada porudžbina bude primljena, SKY LINE PASS D.O.O. će putem e-maila obavestiti Kupca da je porudžbina primljena odnosno da je proizvod poručen. Ukoliko poručeni proizvod trenutno nije raspoloživ na zalihama, SKY LINE PASS D.O.O. će obavestiti Kupca da proizvod trenutno nije raspoloživ i da će ga izvestiti o roku u kojem proizvod može biti dostupan.
Sve cene su iskazane u dinarima sa uključenim PDV-om. Prodavac zadržava pravo izmene cena bez prethodnog obavešavanja kupaca, ako nije drugačije navedeno (u slučaju akcija i specijalnih popusta). Cene važe u trenutku kreiranja porudžbine i imaju dejstvo i validnost i za naredni period. Navedene cene važe samo za kupovinu u Internet prodavnici i mogu da se razlikuju od cena u maloprodajnim objektima Prodavca. Moguće su greške u izraženim cenama na sajtu.
Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu u roku od 14 dana od trenutka kada roba dospe u državinu potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik, bez navođenja razloga i dodatnih troškova (u daljem tekstu: odustanak od ugovora). U ovom roku potrošač ima pravo da odustane od ugovora bez ikakvog objašnjenja i može tražiti zamenu za drugi artikal, uz doplatu, ili može zahtevati povrat novca. Potrošač nas o ovom obaveštava slanjem e-maila na servis@thuns.rs
Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju može dati na posebnom obrascu za odustanak od ugovora zaključenog na daljinu, odnosno izvan poslovnih prostorija ili na drugi nedvosmislen način (u daljem tekstu: obrazac za odustanak).
Izjava o odustanku od ugovora kod ugovora na daljinu smatra se blagovremenom ukoliko je poslata prodavcu u roku iz stava 1. ovog člana.
Izjava o odustanku od ugovora proizvodi pravno dejstvo od dana kada je poslata prodavcu.
Teret dokazivanja da je postupio u skladu sa odredbama ovog člana, radi ostvarivanja prava na odustanak od ugovora, je na potrošaču.
Potrošač je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost robe koju vraća, a koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.
Iznos izvršene kupovine se kupcu, koji je odustao od kupovine, uplaćuje isključivo na tekući račun kupca.
Ukoliko kupac vraća artikal koji je dobio putem kurirske službe, zakonski rok je 14 dana od prijema robe od kurira. U tom roku kupac se upućuje na slanje kupljenog artikla u naš servis u Novom Sadu, Šafarikova 35). Kupac na ovu adresu treba poslati: artikal koji vraća, kopiju računa, odnosno ugovor-zaključnicu kao i obrazac za odustanak od ugovora.
Prodavac će u roku od jednog radnog dana potvrditi da je reklamacija primljena.U roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, prodavac će pisanim ili elektronskim putem obavestiti potrošača o odluci (prihvaćena ili odbijena primedba potrošača u vezi sa saobraznošću artikla) u vezi sa reklamiranim artiklom, kao i o eventualnom načinu rešavanju reklamacije u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (povraćaj novca, odgovarajuće umanjenje cene, zamena ili popravka artikla). Reklamacija će biti rešena u roku od 15 dana od dana prijema reklamacije.
Ukoliko Vam je pošiljka stigla oštećena, neophodno je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik.
Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, molim Vas da nam pošaljete mejl na servis@thuns.rs
U slučaju vraćanja robe i povraćaja sredstava kupcu koji je prethodno platio nekom od platnih kartica, delimično ili u celosti, a bez obzira na razlog vraćanja, SKY LINE PASS DOO je u obavezi da povraćaj vrši isključivo preko AMEX, DINA, VISA, EC/MC i Maestro metoda plaćanja, što znači da će banka na zahtev prodavca obaviti povraćaj sredstava na račun korisnika kartice.
SKY LINE PASS DOO NOVI SAD
ŠAFARIKOVA 35, NOVI SAD
TRGOVINA NA MALO POSREDSTVOM POŠTE ILI PREKO INTERNETA
ŠIFRA DELATNOSTI: 4791
MB:20488255
PIB: 105908418
www.thuns.rs
Tel: 064 365 4008
e-mail: info@thuns.rs