Poštovani kupci,
Ukoliko ste kupili uređaj iz naše ponude i imate problem ili pitanje, naša servisna služba je tu da Vam pomogne.
Za sva pitanja, na raspolaganju Vam je služba za reklamacije na broju 021-444-544 (po ceni lokalnog poziva, samo sa fiksnog telefona) ili na 064 365 4008 (po standarnoj ceni poziva) radnim danima od 9-17h ili subotom od 9-13h.
Garancija važi od dana prodaje masažera krajnjem kupcu u trajanju od 36 meseci. Kupac kupovinu masažera dokazuje garantnim listom i računom ili ugovorom/zaključnicom. Pravilno popunjen garantni list mora sadržati sledeće podatke: ime I prezime kupca, adresu kupca, br. l.k. kupca, broj računa ili ugovora/zaključnice, broj telefona kupca odnosno e-mail kupca, datum prodaje, mesto prodaje, potpis prodavca ili pečat trgovine koja je masažer prodala.
Masažer će u garantnom roku raditi besprekorno ako ga koristite u skladu sa njegovom namenom I uputstvom za upotrebu. Izdavalac garancije se obavezuje da će u garantnom roku, o svom trošku, uključujući i troškove prevoza, obezbediti otklanjanje kvarova i nedostataka na masažeru.
Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Za robu čiji je period saobraznosti duži od 24 meseca, Trgovac je dužan da izda garantni list dobavljača. Trgovac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste.
Garancija na saobraznost artikala koji se smatraju potrošnom robom može biti manja od 24 meseca. U takve artikle spadaju baterije, sijalice, adapteri, itd.
Garancija na takve artikle iznosi 6 meseci, ukoliko proizvođač nije drugačije propisao.
Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.
Za dodatne informacije o garanciji možete nas kontaktirati na servis@thuns.rs